1.1.2013

UUS KITARA

Kerroin joskus aiemmin mun kitarapostauksessa, että mun unelmakitara on neonvihree B.C. Richin Gunslinger ja että aion vielä joskus hankkia sen. Kävin siis soittelemassa sitä monen vuoden ajan eri musiikkiliikkeissä ja koko aja toivoin että saisin sen. Mut JEEEE sain sen nyt joululahjaks ja se on ihan täydellinen!! :----) Tota kun kuvaa, nii sen väriä on tosi vaikee saada näyttämään kuvassa samalta ku se oikeesti näyttää. Ja sit ku se vielä näyttää perus lamppujen valossa melkei iha normi vihreeltä, ja taas luonnonvalossa se iha hohtaa neonvihreetä XD Yritin muokata tota väriä enemmän sen näköseks, et miltä se oikeesti näyttää.


IMG_8065h IMG_8230h IMG_8221H IMG_8060h IMG_8188h IMG_8199h
Kiitos Emmalle kun kuvas mua :3

IMG_8238h IMG_8086h

14 kommenttia:

  1. Aivan upee kitara! oon niin kade...

    VastaaPoista
  2. tuo on kyllä ihan ylihieno kitara :----)

    - pauliina (ei antanu kirjautua sisään XD)

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi kiva blogi, jäin seuraileen! :)

    VastaaPoista
  4. Onko kuviasi mahdollista ostaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä ei ole missään myynnissä mutta haluaisitko ostaa ja mihin tarkoitukseen?

      Poista
  5. uui vähä ihana tuo kitara !:) sulin tolle vihreelle ;_;

    VastaaPoista
  6. Kommentti joka ei liity postaukseen mitenkään mutta en tiedä miks, mutta vaikutat henkilönä jotenkin tosi mielenkiintoselta!XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD aijaa no ehkä mä en oo ihan semmonen tavallinen tyyppi XDd

      Poista
  7. IHANAA äär oon kade

    VastaaPoista
  8. toi on täydellisyys !!

    VastaaPoista